ေမးၾကည့္မိေတာ့
ႏွစ္ေပါင္း(၇၀)ေက်ာ္ေလာက္ ရွိၿပီျဖစ္တဲ့
သကၤန္းဆိုင္ႀကီး တစ္ဆိုင္ကို ေမးၾကည့္ခဲ့ပါတယ္၊ သူတို႔ရဲ႕ဆိုင္ေပၚမွာ ေရာက္လာခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္း(၂၅-၃၀)ေလာက္ပဲ
ရွိပါေသးတယ္တဲ့၊ အခုလည္း သူတို႔ဆိုင္မွာ သကၤန္းအေရာင္
အံသကိုက္ပဲ ထားပါတယ္တဲ့၊ ေလ့လာၾကည့္ေတာ႔ ဟုတ္လည္းဟုတ္ပါတယ္၊ သူတို႔ဆိုင္မွာ သကၤန္းအေရာင္ အံသကုိက္မွ တစ္ပါး ကာမေဘာဂီတို႔ရဲ႕ အေရာင္အေသြးအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔
အဆန္းတၾကယ္ ျပဳလုပ္ဖန္တီးထားတဲ့ အံသကိုက္ ေတြ မေတြ႕ရပါဘူး၊ ဒါလည္း
သာဓုေခၚစရာတစ္မ်ဳိးပဲလို႔ ယူဆပါတယ္၊ မိမိေရာက္ဖူးတဲ့ အျခားဆိုင္တစ္ခုမွာေတာ့ အေရာင္အေသြး ေပါင္းစုံ၊ ဒီဇိုင္း ေပါင္းစုံနဲ႔ ေတြ႕ျမင္ရပါတယ္။
ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ တာ၀န္ရွိ
ေခတ္ကာလ ေစ်းကြက္စီးပြားေရးရဲ႕ စိန္ေခၚမႈနဲ႔အတူ ပုံစံေရးစြဲသူတို႔ရဲ႕
တီထြင္ၾကံဆခ်က္ေတြေၾကာင့္ ယေန႔ေခတ္မွာေတာ့ အရွင္ဘုရားတို႔ရဲ႕ (အခ်ဳိ႕) ခႏၶာေပၚမွာ အေရာင္အေသြး
စုံစုံလင္လင္၊ ဒီဇိုင္းအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ တိုးလိုးတန္းလန္း ႀကိဳးမွ်င္စေတြနဲ႔ ဆင္ျမန္းေနၾကရပါၿပီ။
အဆုံးစြန္ အေနအားျဖင့္ အံသကိုက္ဟာ အပ္သည္ပဲထားပါဦး၊ “ကာသာ၀”လို႔ ဆိုသည့္အတိုင္း
ဖန္ရည္စြန္းအေရာင္(သကၤန္းေရာင္)ပဲ သင့္ ျမတ္တယ္ဆိုတာ ထုိဆိုင္ရွင္တို႔
နားလည္ထားဖို႔ ေကာင္းပါတယ္။
အရွိန္အဟုန္ျပင္းျပင္းနဲ႔ ေျပာင္းလြဲဆန္းသစ္ေနတဲ့ ေခတ္ေမာ္ဒယ္ ဒီဇိုင္းမ်ားကို အားက်ေနေရာ႔သလား လို႔ေတာင္ ထင္မွတ္မိပါတယ္။ ထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ်သူ ရွိလုိ႔ ၀ယ္၀တ္သူလည္း ရွိတယ္၊
၀ယ္သူရွိေတာ့ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ် သူေတြလည္း အဆက္မျပတ္ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်လာခဲ့ေတာ့တယ္။ လယ္တီ ဆရာေတာ္ႀကီးရဲ႕ ႏြားေမတၱာစာထဲကလို
ေျပာရရင္ “၀ယ္သူက မူလ၊ ေရာင္းသူ
မွာ ဘူတ၊ ၀ယ္သူေပါမွ ေရာင္းသူရႊင္၊
ေရာင္းသူရႊင္မွ တြင္တြင္ထုတ္” လုိ႔ ေျပာရပါမယ္။ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္လုံးမွာ
တာ၀န္ရွိပါတယ္။
လိဂၤသာသနာကို မီးပူေဇာ္လိုက္ခ်င္ရဲ႕
ဒါ႔ေၾကာင့္ နိဗၺာန္ကုန္သည္ အေရာင္းကိုယ္စားလွယ္ေတာ္ႀကီးတို႔
အေနနဲ႔လည္း သတိထားမိဖို႔ လိုပါတယ္၊ မိမိတို႔ဟာ လိဂၤသာသနာကို ပုံပ်က္ ေစသူေတြ၊ အသြင္ဖ်က္သမားေတြပဲ ေရွ႕ဆက္ၿပီး
ျဖစ္ေနၾကဦးမယ္ ဆိုရင္ ေတာ့ ၀မ္းနည္းစရာ
တစ္မ်ဳိးပဲလို႔ ဦးဇင္းမ်ား
မွတ္ယူပါမယ္။ မေျပာပေလာက္ တဲ့ ေငြစေငြနေလးနဲ႔ ကိုယ့္သာသနာ
ကိုယ္ဖ်က္ေနသူေတြ မျဖစ္ေစခ်င္လို႔ပါ။
အခု ဦးဇင္းေျပာျပလို႔ သိသည့္အတြက္
လက္ခံက်င့္သုံးၾကမယ္ဆိုရင္
အခု ဦးဇင္းေျပာေနရင္းနဲ႔ပဲ ရင္ထဲမွာ လွဳိက္လွဳိက္လွဲလွဲ ၀မ္းသာၾကည္ႏူးလွပါၿပီ၊ တကယ္ပဲ က်င့္သုံးၾကၿပီ ဆိုရင္ေတာ့
ေျပာမျပတတ္ေလာက္ေအာင္ပဲ ၀မ္းသာရ ေတာ့မွာေပါ႔။ “ကိုယ့္သာသနာ
ကိုယ္ခ်စ္သူေတြပဲ”လို႔လည္း တစ္သက္လုံး ေက်းဇူးတင္ေနမိမွာပါ။
ေငြကိုသာ လိုအပ္သေလာက္ ရႏိုင္မယ္ဆိုရင္ အဲဒီ ကိုး႐ုိးကားရား အ၀တ္ေတြကို
အကုန္လိုက္၀ယ္ၿပီး အဲဒီဆိုင္ေတြေရွ႕မွာပဲ လိဂၤသာသနာကို မီးပူေဇာ္လိုက္ခ်င္ပါရဲ႕။
မ်က္ႏွာ မျပရဲေလာက္ေအာင္
သကၤန္းေခၽြးေပ သက္သာေအာင္ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ဆိုရင္ အက်ႌ ခ်ဳိင္းျပတ္ကို
မ၀တ္ဘဲ သင္းပိုင္ခပ္ပါးပါးကို ကိုယ္ပတ္ ပတ္ရင္လည္း ျပည့္စုံႏိုင္ တယ္၊ ကိုယ္ပတ္သကၤန္း အေသးေလးကို
ေအာက္ကခံ၀တ္ရင္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ တယ္၊ အသြင္မပ်က္ႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္းေတြ
ရွိေနလ်က္ပါ၊ သို႔ျဖစ္လ်က္ ဆက္ လက္သုံးစြဲၾကမယ္ ဆိုရင္
ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ပုံစံေတြ တျဖည္းျဖည္းေျပာင္းလြဲ လာကာ (အခုပုံစံကိုက လြန္လွပါၿပီ)
ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ႕ အသက္ေပး တည္ ေထာင္ခဲ့တဲ့
လိဂၤသာသနာဟာလည္း အားေပ်ာ့ေမွးမွိန္လာပါလိမ့္မယ္။ အရွင္ ဘုရားတို႔ တပည့္ေတာ္တို႔ရဲ႕
ေခတ္ကာလထဲမွာ လူ႔အေရာင္အေသြးေတြ ေရာေႏွာလာသည့္ အထိ ေရြ႕ေလ်ာလာခဲ့ၿပီေလ။ ေႏွာင္းေခတ္ညီေတာ္ေတြရဲ႕
လက္ထဲကို ပီျပင္တဲ့အသြင္ ဘယ္လိုလုပ္ လက္ဆင့္ကမ္းမလဲ.?၊ ေရွးေခတ္ တပည့္ေတာ္တို႔
လက္ထဲကို လက္ဆင့္ကမ္းခဲ့တဲ့ ေနာင္ေတာ္ႀကီးမ်ားကို မ်က္ႏွာ မျပရဲေအာင္ပါပဲ။