စီမံကိန္းႏွစ္မ်ဳိး၏ အက်ဳိးရ
ႏွစ္တုိစီမံကိန္း အထေျမာက္ပါမူ ေက်းရြာေက်ာင္းမ်ား၌
ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသား မရွိေသးလွ်င္ ရွိလာေစျခင္း, နဂုိရွိၿပီးကုိလည္း ျမန္ျမန္ ျပဳျပင္သင္ၾကားရျခင္း
အက်ဳိးရႏုိင္ပါသည္၊
ႏွစ္ရွည္စီမံကိန္ကား ယခု သင္နည္းကုိ တုိးတတ္
စည္းကမ္းက်ေစျခင္းသာ ျဖစ္၍ ဆရာလုံေလာက္ပါမူ အထမေျမာက္စရာမရွိပါ၊ အထေျမာက္လွ်င္လည္း
တန္းကုန္ေအာင္ မလုိက္ႏုိင္ေသာ ပုုဂၢဳိလ္မ်ားသည္ ေက်းရြာ ၿမဳိ႕ငယ္၌ ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားအျဖစ္ျဖင့္
အမ်ဳိးဘာသာ သာသနာ့၀န္ကုိ ေဆာင္ႏုိင္ပါသည္၊
တန္းကုန္လုိက္ေသာ ပုဂၢဳိလ္မ်ားသည္ သာသနာ့၀န္ကုိ
စာေပ ပရိယတ္ျဖင့္ျဖစ္ေစ အက်င့္ပဋိပတ္ျဖင့္ျဖစ္ေစ ထမ္းေဆာင္ႏုိင္ၾကပါသည္၊ စာေပပရိယတ္ျဖင္
ထမ္းေဆာင္ႏုိင္လွ်င္လည္း မိမိတုိ႔ေနရာ ၿမဳိ႕နယ္တြင္ အမ်ဳိးဘာသာ သာသနာ တုိးတတ္ေစႏုိင္မည္႔
ေက်ာင္းမ်ား ျဖစ္ေအာင္ ေက်ာင္းေဟာင္း တုိက္ေဟာင္းမ်ားကုိ ျပဳျပင္၍ျဖစ္ေစ, ေက်ာင္သစ္တုိက္သစ္တည္၍ျဖစ္ေစ
ရြက္ေဆာင္ႏုိင္ပါသည္၊
ျဖစ္ႏုိင္ပါ့မလား
ယခုညႊန္းျပခဲ့ေသာ အစီအစဥ္ကုိ လူ ရွင္မ်ားက
““ျဖစ္ႏုိင္ပါ့မလား? ဟု ေမးစရာရွိပါသည္၊ အေျဖမွန္ကေတာ့
ဒကာ ဒကာမတုိ႔ဘက္က သာသနာျပဳလုိေသာ ဆႏၵ, ရဟန္းသံဃာမ်ားဘက္က သာသနာ႔တာ၀န္ အားသြန္ႀကိဳးပမ္းထမ္းလုိေသာဆႏၵ
မရွိၾကလွ်င္ အမ်ားထင္သည့္အတုိင္း ယခုညႊန္းျပခဲ့ေသာ အစီအစဥ္မ်ား ျဖစ္ႏုိင္စရာ မရွိပါ၊
ႏွစ္ဖက္လုံး ဆႏၵထက္သန္မွသာ ျဖစ္ႏုိင္စရာ ရွိပါသည္၊
မိမိသည္ လြတ္လတ္ေရး ရေတာ့မည္ဟုုု ေၾကြေၾကာ္ေနတုန္းအခ်ိန္ကပင္ “လြတ္လတ္ေရးရလွ်င္ တုိင္းျပည္ေခါင္ေဆာင္မ်ား
အကူအညီျဖင့္ သာသနာေရးကုိ တုိင္းျပည္ အက်ဳိးရွိေအာင္ သံဃာေတာ္မ်ားက ျပဳျပင္မွေတာ္မည္”
ဟုု ၾကံစည္ကာ အနာဂါတ္ သာသနာေရးက်မ္းစာကုိ ေရးသားခဲ့ပါသည္၊
ထုိ႕ေနာက္ လြတ္လတ္ေရးရေသာအခါ တုိင္းျပည္က
ျပဳျပင္ေရးအလုပ္ကုိ လုပ္ရမည့္အစား ဖ်က္ဆီးေရးအလုပ္ကုိ ႀကိဳးစားၾကေသာေၾကာင့္ “မိမိ စီစဥ္ေသာသာသနာေရးအလုပ္ကုိ မိမိပင္ အားထုတ္မည္၊ အားထုပ္၍ မျဖင္လွ်င္ စာေရး၍
ေအးေအးေနမည္” ဟုုု အဓိ႒ာန္ျပဳကာ မိမိေနရာ ႒ာနကို ျပဳျပဳင္ခဲ့ပါသည္၊
ျပဳျပဳင္သေလာက္လည္း ေခတ္အလုိက္ ေက်နပ္သူေတြ
အေတာ္မ်ားလာေသာေၾကာင့္ ဤနည္းအတုိင္းသာ မ်ားစြာေသာ ဆရာ ဒကာတုိိ႔ ျပဳျပဳင္ၾကလွ်င္ ရဟန္း
ရွင္ လူ သူေတာ္ေကာင္း အမ်ား၏ အားေပမႈျဖင့္ အရပ္တုိင္းမွာလည္း အေရးပါ၍ အရာရာေရာက္ေသာ
သာသနာျဖစ္ေလာက္စရာ ရွိသည္ဟု ယူဆလွ်က္ တုိးတတ္၍ ျပဳျပဳင္ေရးကုိ အမ်ားအတြက္ စိတ္၀င္စားခဲ့ပါသည္။