သံဃာေတာ္မ်ားအား
ေလွ်ာက္ထားခန္း
သာသနာကို
အထင္မႀကီးပါ
ေရွးျမန္မာမင္းမ်ား လက္ထက္က သာသနာကို အထင္ႀကီးၾကေသာ္လည္း
ယခုကား အထင္မႀကီးေတာ့ပါ၊ တစ္နည္းအားျဖင့္ ရဟန္း သာမေဏမ်ားမွာ ဂုဏ္မရွိေတာ့ပါ၊ ဘာ့ေၾကာင့္
ထုိသို႔ ေရွးႏွင့္ယခု ကြဲျပားရသနည္း?...ျမန္မာမင္းမ်ား ေခတ္၀ယ္ ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ား၏
အရိပ္အာ၀ါသ၌ ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ား အထံမွ လူရာ၀င္ေအာင္ ပညာ သင္ၾကရ၏၊
ရပ္ရြာ လူႀကီး လူေကာင္း ဓနရွင္ဟူသမွ် ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း
ထြက္မ်ားခ်ည္း ျဖစ္ၾက၏၊ ေနျပည္ေတာ္ မွဴးႀကီး မတ္ႀကီးမ်ားႏွင့္တကြ ရွင္ဘုရင့္သားေတာ္
(ရွင္ဘုရင္ပါ) ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသား ျဖစ္ၾက၏၊ ယခုေသာ္ကား ေက်းရြာအမတ္ေတြပင္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းထြက္
မဟုတ္ သူက မ်ား၏၊ ၀န္ႀကီး ၀န္ကေလးဆိုသူတို႔မွာ သာ၍ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ႏွင့္ ေ၀းခဲ့ေပလိမ့္မည္၊
သာသနာကို ျမႇင့္တင္ၾကပါ
သာသနာႏွင့္ ဆိုင္ရာ ေက်ာင္းသား သူငယ္ သာမေဏ
ရဟန္းေတာ္မ်ား၏ အရည္အခ်င္း ျမင့္လာေအာင္ ႀကိဳးစားျခင္းသည္ သာသနာေတာ္ကို ျမင့္တင္ရာေရာက္ပါသည္၊
ထုိေၾကာင့္ ရြာသားကေလးမ်ား အေပၚ၌ ဆရာလုပ္မည့္ ပုဂၢိဳလ္တုိင္း ျမင့္ေနဖို႔က ပထမလိုပါသည္။
“ျမင့္”ဆိုသည္မွာ “ပါသာဒိေကန သမၸာေဒထ”ဟု ဥပဇၩာယ္ဆရာက
မိန္႔ေတာ္မူသည့္အတုိင္း မိမိတို႔ ရဟန္းသံဃာခ်င္းႏွင့္ လူဒါယကာ ဒါယိကာမတုိ႔၏ ၾကည္ညိဳဖြယ္ကို
ေဆာင္ႏိုင္ေသာ ကိုယ္ ႏႈတ္ စိတ္ မ်ားပင္တည္း၊
ထုိ႔ေၾကာင့္ ကိုယ္အေနအထား အသြား အလာ ၀တ္ပုံ
စားပုံ ေနပုံ ထုိင္ပုံ ေျပာပုံ ဆိုပုံႏွင့္တကြ ယဥ္ေက်းေသာ စကား အသုံးအႏႈန္း, စိတ္ေနစိတ္ထား
ေကာင္းစြာထားမႈ အစုစုကို ပထမဆုံး ျပဳျပင္ရပါလိမ့္မည္၊ ထုိသုိ႔ ျပဳျပင္ရင္းပင္ ကေလးသူငယ္မ်ားကို
လူ၀င္ရာ ေစႏုိင္ေသာ အတတ္ပညာမ်ားကုိ ပိဋကတ္က်မ္းစာ ႏွင့္အတူ သင္ယူၾကရပါမည္၊
ထုိသို႔ ဆရာလုပ္မည့္ပုဂၢိဳလ္က ျမင့္ၿပီးမွသာ
မိမိ၏ တပည့္သူငယ္မ်ားကို အဆင့္တန္းျမင့္ေအာင္ သင္ျပေပးႏုိင္ပါလိမ့္မည္၊ ဤသို႔ မိမိလည္းျမင့္ေအာင္,
မိမိ၏ရပ္ရြာသူငယ္မ်ား ရပ္သူရြာသားတို႔လည္း ျမင့္ေအာင္ ျပဳျပင္ သင္ျပျခင္းသည္ သာသနာေတာ္ကို
ေလးစားႏိုင္ေလာက္ေသာ နည္းျဖစ္၍ သာသနာေတာ္ကို ျမႇင့္တင္ရာ ေရာက္ပါသည္။