၁။ လူ႕ဘဝ=လူ႕ခႏၶာ
ဥဳးဓမၼဂုတၱ။ ။ ဥဳးဇနကေရ…တပည့္ေတာ္ သိၿပီးျဖစ္ေသာ္လဲ အမ်ားသိေအာင္ ေမးပါရေစ၊
…ဘဝဆိုတာ ဘာာကို ေခၚတာပါလဲ။
တပည့္ေတာ္။ ။
(၁) ေရွးေရွးဘဝတုန္းက ျပဳအပ္ခဲ့ေသာ ကံေၾကာင့္ ျဖစ္ရေသာ ႐ုပ္,နာမ္ (ခႏၶာ)ကို
“ဘဝ”လို႔ ေခၚပါတယ္။ [ခႏၶ=အစု၊ ႐ုပ္ ခႏၶာ-႐ုပ္အစု၊ နာမ္ခႏၶာ=စိတ္ ေစတသိတ္ဟူေသာ
နာမ္အစု။]
ဓမၼဂုတၱ။ ။ အဲဒီ “ဘဝ” ဆိုတာ အမ်ဳိးအစားအားျဖင့္ ဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိသလဲ။
တပည့္ေတာ္။ ။
(၂) အဲဒီဘဝကို ဂတိႏွင့္တြဲၿပီး သံုးစြဲေလ့ရွိပါတယ္၊ အဲဒီ ဂတကိ
ငရဲ,တိရစၧာန္,ၿပိတၱာ, လူ,နတ္ျဗဟၼာလို႔ ငါးမ်ဳိး ျပေတာ္မူပါတယ္။ [ဂတိ-ကံေၾကာင့္
ေရာက္ထိုက္ေသာ ဘဝ၊ နဝက အဂၤုတၱိဳရ္ ဒုတိယ ပဏၰာသက၊ ဒုတိယဝဂ္ (၆) သုတ္။]
ဓမၼဂုတၱ။ ။
လြန္ခဲ့တဲ့ဘဝတုန္းက စုေတခါနီးမွာ ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕ ကံကကိုယ္ေတာ္ကို “လိုရာ ဘဝတခု
ေရြးပါ” လို႔ (မဆိုႏိုင္ေသာ္လဲ) တကယ္လို႔ ဆိုခဲ့လွ်င္ ဘယ္ဘဝကို ေရြးမွာလဲ။
တပည့္ေတာ္။ ။
ယခု အသိဉာဏ္မ်ဳိးသာ ရွိရင္ေတာ့ “လူ႕ဘဝကုိ ေရြးမွာေပါ့ တုရား” ဒီလို
အေရြးတတ္ခဲ့ေပမဲ့ ကံက လူ႕ဘဝကုိ ေရြးေပးလုိက္တဲ့အတြက္ အလြန္ ေက်နပ္ပါတယ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
ပုထုဇဥ္မို႔ “မခံစားခ်င္ဘူး” လုိ႔ေတာ့ မႂကြားလိုပါဘူး၊ ဒါေပမဲ့…
ဓမၼဂုတ္။ ။
“ဘာဒါေပမဲ့”လဲ ကိုယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
(၁) နတ္ျပည္ဆိုတာ စားဝတ္ ေနေရးအတြက္ ဘာျပႆနာမွ မရွိဘူး, ခံစားဘြယ္ေတြကလဲ
အလြန္ႀကီးက်ယ္ပါတယ္၊ ဒါ့ေၾကာင့္ ကုသိုလ္ကိစၥ၌ သတိရမႈ အလြန္နည္းတယ္လုိ႔
ဘုရားေဟာေတာ္မူပါတယ္၊
(၂) ထုိ႕ျပင္ ရဲရင္မႈသတၱိလဲ အလြန္
နဲပါးသတဲ့၊ ဒီလူ႕ျပည္မွာေတာ့…ဘုရားပြင့္ေတာ္မူတဲ့ အခါမွာ ေအာက္တန္း အထက္တန္း
ကုသိုလ္ျဖစ္စရာေတြ အလြန္မ်ားပါတယ္၊ လူ႔ျပည္မွာ ဒါနျပဳဘုိ႔ရာ အလႉခံပုဂၢိဳလ္
အဆင့္သင့္ရွိေသာ္လဲ နတ္ျပည္မွာ ဥပုသ္ေစာင့္ဘုိ႔ေတာင္ မျဖစ္ပါဘူးတဲ့။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ဘာျပဳလုိ႔လဲ ကုိယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
အရွင္ဘုရားဘဲ စဥ္းစားၾကည့္ပါလား၊ နတ္သၼီး နတ္သားေတြက အလြန္
လွေနတာျဖစ္ေတာ့သူတို႔မွာ အေပ်ာ္အပါးေတြကမ်ားၿပီး ဥပုသ္ေစာင့္ရင္လဲ
ဥပုသ္က်ဳိးမွာေပါ့။
ဓမၼဂုတ္။ ။
အား-ဟုတ္ၿပီ၊ ဝိဓူရဇာတ္မွာ နဂါးမင္းလဲ နဂါးျပည္မွာ ဥပုသ္ေစာင့္လို႔ မရ၊
သၾကားမင္းလဲ နတ္ျပည္မွာ ဥပုသ္ေစာင့္လုိ႔ မရေသာေၾကာင့္ လူ႕ျပည္
ဣႏၵပတၱၿမိဳ႕ဥယ်ာဥ္မွာလာၿပီး ဥပုသ္ေစာင့္ၾကရ သတဲံ၊
(ဝိဓူရဇာတ္ အ႒ကထာ)။
တပည့္ေတာ္။ ။
အရွင္ဘုရား…ဥပုသ္ေစာင့္လို႔ ဥပုသ္က်ဳိးတာ ဘာဟုတ္ေသးတုန္း၊ တခ်ဳိ႕ နတ္ေတြမွာ
နတ္သၼီးေတြနဲ႕ အေပ်ာ္အလြန္ေနလို႔ အစာစားရမွာေတာင္ သတိ မရဘူတဲ့၊ ေနာက္ သတိရလုိ႔
စားမည္ၾကံေတာ့ “အလြန္ႏုနယ္တဲ့ ခႏၶာကိုယ္ကို အလြန္ထက္ျမက္တဲ့ ဝမ္းမီးက ေလာင္လုိ႔
တေျဖးေျဖး ၫႈိးၿပီး ေသတာဘဲ”တဲ့၊ (သီလကၡန္-ျဗဟၼဇာလသုတ္)
ဓမၼဂုတ္။ ။
ဟင္…နတ္သၼီးေတြရဲ႕ အေတြ႕ဟာ အစာေတာင္ ေမ့ေလာက္ပါလားေနာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။မွန္ပါတယ္…ဘုရားရွင္ရဲ႕
ညီေတာ္ နႏၵမင္းသားဟာ လူ႕ျပည္မွာေတာ့ အလွဆံုးလို႔ ဆိုရတဲ့ ဇနပဒကလ်ာဏီကို
စြဲေနလိုက္တာ ရဟန္းဘဝမွာ မေပ်ာ္ဘူတဲ့၊ ေနာက္ေတာ့-ဘုရားရွင္က နတ္ျပည္ကိုေခၚသြားပါတယ္၊
နတ္ျပည္သြားခါနီးလမ္းမွာ လယ္ကြင္းထဲက မီးေလာင္သစ္ငုတ္ ေပၚ၌ ထုိင္ေနတဲ့
ေမ်ာက္မႀကီးကုိလဲ ျပေတာ္မူခဲ့ပါတယ္၊ နတ္ျပည္ေရာက္လို႔ သၾကားမင္းဆီလာၾကတဲ့
နတ္သၼီးေတြကိုျမင္ေတာ့ နႏၵရဟန္းဟာ သိပ္ၿပီး မ်က္စိက်ေနပါသတဲ့၊ ဘုရာရွင္က
“ဇနပဒကလ်ာဏီဟာေစာေစာက ေတြ႕ခဲ့တဲ့ ေမ်ာက္မႀကီးရဲ႕ အဆင့္အတန္းထဲ ေရာက္သြားပါတယ္”
လို႔ေလွ်ာက္ပါသတဲ့၊ …(ဓမၼပဒ-နႏၵေတၳရဝတၳဳ)။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ဒါေလာက္ဘဲ လူ႕သၼီးနဲ႕ နတ္သၼီးတို႔ ကြာျခားႏိုင္ပါ့မလားကိုယ္ေတာ္, “ဇနပဒကလ်ာဏီ”
ဆိုတာ လူထဲမွာ ဒိပ္ဘဲ ဥစၥာ။
တပည့္ေတာ္။ ။
မကြာျခားဘဲ ေနမလာဘုရား၊ လူ႕သၼီးဆိုတဲ့ လူ႕သၼီးဟာ ေရမိုဃ္းခ်ဳိးၿပီး ျပင္ႏိုင္
ဆင္ႏိုင္ဖီးႏိုင္ လိမ္းႏိုင္မွ ၾကည့္သာ႐ုံကေလး လွတဲ့အလွပါ၊ ေခမာေထရီဝတၳဳမွာ
ေအာက္ပါအတိုင္းရွိပါတယ္။
“ဥဂၣရႏၲံ-မ်က္စိနားႏွာ
အဂၤါရွိတိုင္း အထက္ပိုင္းဝယ္ ရြံဘြယ္ သိုးပုပ္အန္ထုတ္၍ လဲေနထေသာ၊
ပဂၣရႏၲံ-က်င္ႀကီးက်င္ငယ္ အသြယ္သြယ္ဟု မဖြယ္မရာ အျဖာျဖာကို မွန္စြာ ေန႔ည ယိုခ်၍လဲေနယေသာ၊
သမုႆယံ-သံုးဆယ့္ႏွစ္ဝေကာ႒ာသတို႔ လံုးဝခုိမွီး ဤကုိယ္ႀကီးကို၊ ပႆ-ေစ့ေစ့ငုငု
ဉာဏ္စကၡဳျဖင့္ (အရွင္ဘုရာကိုယ္တိုင္) ၾကည့္႐ႈစမ္းပါ ဘုရား”။
ဓမၼဂုတ္။ ။
နတ္သၼီးေတြကေတ့ေကာ ကိုယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။ နတ္သၼီးေတြဆိုတာ
လူ႕သၼီးထက္ ကံခ်င္းလဲ သာတယ္၊ ဥတုခ်င္လဲကြာတယ္၊ အာဟာရဆိုတာက နတ္ဩဇာတဲ့၊
ထိုအစာဟာျဖဴျဖဴ ေဖြးေဖြး ႏုႏုကေလးမို႔ အလြန္ လွတယ္လုိ႔ သုဓာေတာဇနဇာတ္မွာ ဆိုပါတယ္၊
အဲဒီနတ္ဩဇာကို စားလိုက္ရရင္ အဆာလဲေျပ ေရမြတ္သိပ္လဲေျပ႐ုံမက အပ်င္းေတာင္ ေျပပါသတဲ့၊
သည္ေတာ့-နတ္သၼီးေတြဟာ အလြန္စိတ္ခ်မ္းေျမ့ၾကပါတယ္၊ သို႔အတြက္ ကံေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ႐ုပ္
စိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ႐ုပ္ ဥတုေၾကာင့္ျဖစ္ေသာရုပ္ အာဟာရ (အစာ) ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ႐ုပ္ေတြက
လူ႔သၼီးမ်ား၏ ႐ုပ္ထက္ သာခ်င္တို္င္း သာေန႐ုံသာ မကေအာက္ပိုင္း အေပါက္ ၂ ခုႏွင့္
မ်က္စိ နားႏွာ အထက္ပိုင္းအဂၤါ တို႔မွ ထြက္ဘို႔ရာ အညစ္ေၾကးလဲ မရွိပါဘူးတဲ့။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ဒီလုိဆိုေတာ့နတ္သၼီးမ်ားက လူ႕သၼီးေတြထက္ သာထိုက္ေပသေပါ့ေနာ္၊ ဒါေတာင္ ကိုယ္ေတာ္က
နတ္ျပည္ထက္ လူ႕ျပည္ကိုလုိခ်င္တာက ဘာအက်ဳိးျမင္လို႔တုန္းကို္ယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
ယခုအသိမ်ဳိးနဲ႕ ေျပာရရင္ေတာ့ နတ္ျပည္မွာ ဘုရားရွင္ႏွင့္ ေတြ႕တုန္းက တရားရသူေတြ
မ်ားေသာ္လဲ ကိုယ္ဘာသာ ႀကိဳစာ၍ နိဗၺွာန္ေရာက္ေၾကာင္းေကာင္းမႈပါရမီျဖစ္ဘို႔ရန္
အလြန္ခဲယဥ္ပါတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ လူ႕ျပည္မွာ ျဖစ္ခ်င္တာပါ။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ေကာင္းမႈပါရမီျဖည့္ဘို႔မ်ားပံုေတြ ေျပာစမ္းပါ ကုိယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
ဒါနနဲ႕ သီလအေၾကာင္းကိုေျပာခဲ့ပါၿပီ၊ နတ္ျပည္မွာေတာထြက္၍ တရားက်င့္ရတဲ့ ေနကၡမၼပါရမီ
မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။
ဓမၼဂုတ္ ။ ။
သၾကားမင္းတိုိ႔လို စာတုမဟာရဇ္ နတ္မင္တို႔လုိ နတ္ႀကီးမ်ားမွာ အမ်ားေကာင္းစာေအာင္
ေျပာရေဟာရ စဥ္းစားရတဲ့ ပညာေလာက္ေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္၊ လူအမ်ား သတြာအမ်ား
ေကာင္းစားေအာင္သင္ၾကားေပးရ ေျပာေဟာေပးရတဲ့ ပညာမ်ဳိးေတာ့မရွိပါဘူး၊
ပညာပါရမီိတုိုးပြားေအာင္ အားေပးရေသာ စာသင္တိုက္,စာသင္ေက်ာင္း လဲမရွိပါဘူး၊
ဘုရားပြင့္မွ က်င့္ရတဲ့ ဝိပႆနာပညာ ဆိုတာေတာ့ နတ္ျပညမွာ သာ၍ပင္
ျဖစ္ဘုိ႔ခဲယဥ္းပါေသးတယ္။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ဝီရိယပါရမီေကာ ဘယ္လုိေနမလဲ။
တပည့္ေတာ္။ ။
ဝီရီယ ပါရမီဆိုတာလဲ နတ္ျပည္မွာျဖစ္ဘုိ႔ ခဲယဥ္းပါတယ္၊ သၾကားမင္း
စာတုမဟာရာဇ္နတ္မင္းတို႔က အလြန္ဝီရိယ ေကာင္းပံုရပါတယ္၊ အမ်ားစုအတြက္ေတာ့
စားဝတ္ေနေရး ျပည့္စံုၿပီးေလေတာ့ ဝီရိယအားထုတ္၍ အလုပ္-လုပ္စရာ မရွိၾကပါဘူး၊ ထုိသို႔
ေလာကီဝီရိယ မရွိၾကသေလာက္ ေလာကမွ လြတ္ေျမာက္ဘုိ႔ရာ တရားႏွင့္ဆိုင္ေသာ ဝီရိယလဲ
အလြန္နည္းပါး ပါလိမ့္မယ္။
ဓမၼဂုတ္။ ။ ခႏၲီပါရမီေကာ ကိုယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
သည္းခံမႈ ခႏၲီပါရမီဆိုတာ အရာရာမျပည့္မစံုေနရတဲ့ ေနရာႏွင့္ ဆန္႕က်င္ဘက္
ရန္သူရွိတဲ့ေနရာ၌သာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္၊ အရာရာျပည့္စံုေနတဲ့သူ ဆန္႔က်င္ဘက္
ရန္သူမရွိတဲ့သူမွာ သည္းခံစရာ မရွိေတာ့တဲ့အတြက္ ခႏၲီပါရမီ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး၊
နတ္ျပည္မွာ အရာရာ ျပည့္စံုေနပါတယ္၊ ဆန္႔က်င္ဘက္လဲ အမ်ားစုမွာ ရွိမယ္မထင္ပါဘူး၊
လူ႔ျပည္မွာေတာ့အေအး အပူေၾကာင့္ ဒုကၡေတြ႕လို႔ သည္းခံရ,အဲဒီလုိ သည္းမခံခ်င္ေပမဲ့
သည္းခံစရာေတြက ေတြ႕, ေတြ႕ေနတတ္ေတာ့ ပါရမီျဖည့္လုိတဲ့ သူေတာ္ေကာင္းမွာ
သည္းခံရတာကိုဘဲ ဝမ္းသာစရာတမ်ဳိးျဖစ္၍ ခႏၲီပါရမီျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဓမၼဂုတ္။ ။
သစၥာပါရမီေကာ ကုိယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
သစၥာဆိုတာ မုသားရဲ႕ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္ပါတယ္၊ ယခုေခတ္ လူမ်ားရဲ႕ သစၥာမရွိပံုကိုၾကည့္လွ်င္
“နတ္ျပည္မွာ သစၥာျဖည့္စရာမလို” ဟု ယူဆႏိုင္ပါတယ္၊ ယခုလူေတြ သစၥာပ်က္တာ
(မုသားေျပာတာ) ကို စဥ္းစားပါ၊ ကာမဂုဏ္ အာ႐ုံကိစၥမွာ တေယာက္ႏွင့္တေယာက္
ညာၾကလိမ္ၾကတယ္၊ စီးပြားေရး ရာထူးေရမွာလဲ လိမ္ၾကတယ္၊ နတ္ျပည္မွာ ထိုအေရးေတြေၾကာင့္
လိမ္စရာ ညာစရာမလုိပါဘူး၊ ဒါ့ေၾကာင့္ သစၥာမရွိေပမဲ့ သူေတာ္ေကာင္းလုပ္သူကေတာ့
သစၥာရွိရွိႏွင့္ ေျပာဆိုျပဳလုပ္ရင္းသစၥာပါရမီျဖည့္ႏိုင္ပါတယ္။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ကုသိုလ္ဆိုင္ရာ၌ စြဲစြဲျမဲျမဲ ေဆာက္တည္ထားမႈကို “အဓိ႒ာန္” ဟု ေခၚပါတယ္၊ နတ္ျပည္မွာ
ထုိသုိ႔ေဆာက္တည္စရာ မ်ားမ်ားမရွိပါဘူး၊ လူ႕ျပည္မွာေတာ့ သူေတာ္ေကာင္းလူ ပီသလိုလွ်င္
ဒါနမွန္မွန္ျပဳမည္၊ သီလကို မက်ဳိးမေပါက္ေအာင္ေစာင့္ထိန္းမည္ အခ်ိန္မွန္မွန္
ဘာဝနာပြားမည္၊ အသိဉာဏ္ တိုးပြားေအာင္ ပညာရွိထံ ေမးျမန္းမည္၊ ဘယ္သူက ဘာေျပာေျပာ
သည္းခံမည္၊ ဤသုိ႔စသည္ျဖင့္ အဓိ႒ာန္စရာ ေကာင္းမႈကိစၥေတြ အမ်ားအျပားရွိပါတယ္။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ေမတၱာပါရမီကေတာ့ နတ္ျပည္မွာလဲ သၾကားမင္း စာတုမဟာရာဇ္နတ္မင္း စေသာ နတ္တခ်ဳိ႕မွာ
ျဖည့္ႏိုင္စရာရွိပါတယ္၊ သို႔ေသာ္ လူ႕ျပည္ေလာက္ေတာ့ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔
ေမတၱာျဖန္႔ဘို႔ လြယ္မယ္မထင္ပါဘူး၊ လူ႔ျပည္မွာေတာ့ စိတ္ျဖင့္ ေမတၱာပို႔ရတဲ့ မေနာကံ
ေမတၱာလဲျဖစ္ႏိုင္,ႏႈတ္ျဖင့္ ေမတၱာစကားေျပာရတဲ့
ဝစီကံေမတၱာလဲျဖစ္ႏိုင္,ကိုယ္ျဖင့္အမ်ားေကာင္းစားေအာင္ လုပ္ရတဲ့ ကာယကံေမတၱာလဲ
ျဖစ္ႏုိင္လို႔ အလြန္က်ယ္ျပန္႔ပါတယ္။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ဥေပကၡာပါရမီျဖည့္ႏိုင္ပံု ေျပာပါဥဳး။
တပည့္ေတာ္။ ။
ပါရမီဆယ္ပါးမွာ ပါတဲ့ ဥေပကၡာဆိုတာ သူတပါးကဒုကၡျဖစ္ေအာင္လုပ္လဲ စိတ္မဆိုးဘဲ
သင့္ေတာ္ေအာင္ ႐ႈတတ္,သူတပါးကသာယာေအာင္ ယုယုယယျပဳလဲ မသာယာဘဲ သင့္ေတာ္ေအာင္
႐ႈတတ္တဲ့စိတ္သေဘာ ျဖစ္ပါတယ္၊ ဥေပကၡာမ်ဳိးဆိုတာ နတ္ျပည္မွာ မဆိုထားနဲ႔
လူ႕ျပည္မွာေတာင္ အေတာ္ေကာင္းတဲ့ သူေတာ္ေကာင္းမွာသာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဓမၼဂုတ္။ ။
ဒီလိုဆိုေတာ့ သူေတာ္ေကာင္းလုပ္ၿပီး ပါရမီ တိုးပြားေအာင္ ႀကိဳးစားသူတို႔အတြက္
လူ႕ျပည္မွာ ျဖစ္ဘုိ႔ေကာင္းတာ မွန္ေပတယ္ေနာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
လူ႕ျပည္က နတ္ျပည္ထဲက သာတဲ့အခ်က္ေတြမ်ားလို႔ ဘုရားရွင္က ဇမၺဴဒိပ္ကၽြန္းသည္
အျခားကၽြန္းထက္လဲသာတယ္,နတ္ျပည္ထက္လဲသာတယ္လုိ႔ ေဟာေတာ္မူတာေပါ့ဘုရား။
ဓမၼဂုတ္။ ။
နတ္ထက္သာတဲ့ အခ်က္က ပါရမီျဖည့္ဘိို႔သာတဲ့အျပင္ ဘယ္ဟာရွိေသးသလဲ ကိုယ္ေတာ္။
တပည့္ေတာ္။ ။
ဤကၽြန္းကလူေတြသည္…သူရာ-ရဲစြမ္းသတၱိ လုလႅဝီရိယ ရွိၾကကုန္၏၊
သတိမေႏၲာ-ေကာင္းေသာသတိလည္း ရွိၾကကုန္၏၊ ဣဓျဗဟၼစရိယဝါေသာ-ဤကၽြန္း၌သာ ျမတ္ေသာ
(သူေတာ္ေကာင္း) အက်င့္ေတြကိုက်င့္၍ ေနႏိုင္၏၊ ဤသုိ႔ သာတဲ့အခ်က္ ၃ မ်ဳိးကိုေဟာေတာ္မူပါတယ္၊
လက္ေတြ႕လဲ ဟုတ္ပါတယ္၊…(နဝကအဂၤုတၱဳိရ္ ပဌမပံ ၃-သတၱာဝါသဝဂ္)
နိဂံုး။ `။
ငါတို႔ေနရာ, ဤလူ႕ရြာ၏, ေျခာက္ျဖာနတ္ျပည္, အလီလီထက္, ဂုဏ္ရည္ဂုဏ္ေသြး, သာသည့္ေရးကို,
ေျမႇာ္ေတြးေစ, ဟုေရးမႈေၾကာင့္, ယခုလေပါင္းလူ, ျပည္ေကာင္း၌, စားေကာင္းေနေကာင္း,
စိ္တ္လဲေကာင္းဘို႔, အေၾကာင္းေထြေထြ, ေကာင္းပါေစသတည္း၊ …ေထြေထြ ငါ့လူမ်ားသူလည္း,
ငါ့တူဓိ႒ာန္ ရည္စိတ္သန္သည္, နိဗၺာန္တို္င္ေအာင္ ေကာင္းေစေသာ္။
မဟာဂႏၶာရံုဆရာေတာ္၏ တစ္ဘဝသံသရာစာအုပ္မွ ပူေဇာ္သည္။