စိတ္ကိုအာ႐ံုႏွင့္
ေလ့က်င့္ျခင္း - စိတ္ျဖစ္စဥ္ကို ေလ့လာသံုးသပ္တဲ့အခါမွာ ပင္ကုိယ္ပကတိ ႐ိုးရာစိတ္ေတြက
အာ႐ံုနဲ႔ေလ့က်င့္ေနစရာ မလုိဘူး၊ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အာ႐ံုမွာ အလုိအေလ်ာက္ စိတ္က ေတြးေတာႀကံစည္မႈေတြ
ျပဳၿပီး အာ႐ံုထဲနစ္ေမ်ာသြားတယ္။
အရင့္အရင္မ်ားက ဘုန္းႀကီးတို႔ ေျပာခဲ့ၿပီ
- အဆင္းအာ႐ံုေလးတစ္ခု မ်က္စိတံခါးက ဝင္လာတဲ့အခါမွာ ထိုအာ႐ံုနဲ႔ အလုပ္လုပ္တဲ့ စိတ္ေပါင္း
၇-မ်ိဳး - ပဥၥဒြါရာဝဇၨန္း, စကၡဳဝိညာဏ္, သမၸဋိစိၦဳင္း, သႏီၱရဏ, ဝုေ႒ာ, ေဇာ, တဒါ႐ံုလို႔
စကၡဒြါရမွာ ရ-မ်ိဳး၊ အဲဒီမ်က္စိတံခါးက ထင္လာတဲ့ အာ႐ံုန႔ဲပဲ ႀကံဳေတြးၿပီးေတာ့ အလုပ္လုပ္တဲ့စိတ္ေတြက
မေနာဒြါရမွာ မေနာဒြါရာဝဇၨန္း, ေဇာ, တဒါ႐ံု ဆိုၿပီးေတာ့ ဝီထိစိတ္ ၃-မ်ိဳး၊ ပထမအႀကိမ္
မေနာဒြါရ ဝီထိျဖစ္တယ္၊ ဒုတိယအႀကိမ္လည္း မေနာဓြရဝီထိ ျဖစ္တယ္၊ တတိယအႀကိမ္လည္း မေနာဒြါရဝီထိ
ျဖစ္တယ္။
ျဖစ္ႀကိမ္အားျဖင့္ ေျပာမယ္ဆိုရင္
ပထမအႀကိမ္းက ဝီထိစိတ္က ၁၄-ႀကိမ္ျဖစ္တယ္၊ ဝီထိမုတ္စိတ္က ၃-ႀကိမ္ျဖစ္ေတာ့ အားလံုး ၁၇-ႀကိမ္၊
၁၇-ႀကိမ္ျပည့္တာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္ မ်က္စိမွာ ထင္လာတဲ့ ႐ူပါ႐ံုေလးရဲ႕ သတ္တမ္းဟာ ကုန္သြားၿပီ၊
စိတ္ထဲမွာ မွတ္ထားလိုက္တဲ့ အာ႐ံုေလးေပၚမွာ တစ္ခါ ေတြးေတာတဲ့ အလုပ္ကို ဆက္လုပ္ၾကတယ္။
နားက အသံၾကားရတဲ့ အခါမွာလည္း ထို႔အတူပဲ
အတီတဘဝင္၊ ဘဝဂၤစလန၊ ဘဝဂၤုပေစၦဒဆုိတဲ့ ဘဝင္ ၃-ႀကိမ္ျဖစ္ၿပီးတဲ့ အခါမွာ ပဥၥဒြါရာဝဇၨန္းက
တံခါးဖြင့္ေပးလိုက္လို႔ ေသာတဝိညာဏ္စိတ္ ျဖစ္တယ္၊ သမၸဋိစိၦဳင္း၊ သႏီၱရဏ၊ ဝုေ႒ာ၊ ေဇာ၊
တဒါ႐ံု ၂-ႀကိမ္ ျဖစ္ၿပီးတဲ့ အခါမွာ အသံေလးရဲ႕သက္တမ္း ကုန္ဆံုးသြားလို႔ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားတယ္။
အဲဒီအသံေလးကို စိတ္က မွတ္ထားၿပီး
ျပန္ေတြးတဲ့အခါ မေနာဒြါရမွာ ထပ္ဆင့္ျဖစ္ေပၚလာျပန္တယ္၊ ဘဝင္ ၂-ႀကိမ္ ျဖစ္ၿပီးတဲ့အခါ
မေနာဒြါရဝဇၨန္း၊ ေဇာ ၇-ႀကိမ္၊ တဒါ႐ံု ၂-ႀကိမ္။ ဒီလို ဝီထစိတ္ေတြဟာ အသံအာ႐ံုေလးနဲ႔ ဆက္သြယ္ၿပီး
အလုပ္လုပ္တယ္၊ ဒုတိယအႀကိမ္ တစ္ခါထပ္ အလုပ္လုပ္ျပန္တယ္၊ တတိယအႀကိမ္ တစ္ခါထပ္ အလုပ္လုပ္ျပန္တယ္၊
အေျဖမေတြ႔မခ်င္း လုပ္မယ္ေပါ့၊ တတိယအႀကိမ္ေလာက္နဲ႔ အေျဖေတြ႔သြားရင္ ဒီအေပၚမွာ ေနာက္ထပ္
ထပ္စဥ္းစားမႈဆိုတဲ့ ဝီထိစိတ္ေတြ ေျမာက္ျမားစြာျဖစ္ဦးမယ္၊ ဒါက ႐ိုးရာျဖစ္လို႔ ေလ့က်င့္ေနစရာမလုိဘူး။
မ်က္စိကျမင္တဲ့ အာ႐ံုအေပၚမွာလည္းပဲ
ေလ့က်င့္ေနစရာ မလိုဘူး၊ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အာ႐ံုေပၚမွာ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြဟာ ျဖစ္ၿပီးသြားၾကတယ္၊
ႏွာေခါင္းက အနံ႔ရတဲ့အာ႐ံု၊ လွ်ာက အရသာခံရတဲ့အာ႐ံု၊ ခႏၶာကိုယ္က ေတြ႔ထိလာတဲ့အာ႐ံုလို႔ဆိုတဲ့
ပဥၥဒြါရမွာ ထင္လာတဲ့ အာ႐ံုေတြကို ယခုကဲ့သုိ႔ စိတ္ေတြဟာ အာ႐ံုနဲ႔ အလုပ္လုပ္ၿပီးေတာ့
အေျဖထုတ္သြားလိုက္ၾကတာ အဲဒီအေျဖနဲ႔ပဲ လူ႔ေလာကမွာ လူေတြဟာ ေပ်ာ္ေမြ႔ၿပီးေတာ့ ေနၾကတယ္ေနာ္၊
စိတ္ထဲက အေျဖထုတ္ထားတာေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ေမြ႔ၿပီးေတာ့ အဲဒီလို ေနၾကတယ္။
စကၡဳဒြါရမွာဆိုလည္းပဲ “အတိမဟႏၱာ႐ံု” ဆိုတဲ့ အလြန္ႀကီးတဲ့အာ႐ံုမ်ိဳးနဲ႔
ေတြ႔တဲ့အခါမွာ အခုလို စိတ္အစဥ္ျဖစ္တယ္၊ မဟႏၱာ႐ံု ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ စိတ္အစဥ္တစ္မ်ိဳး
ေျပာင္းသြားမယ္၊ ပရိတၱာ႐ံု ဆိုတဲ့ အခါမွာလည္းပဲ တစ္မ်ိဳးေျပာင္းသြားမယ္၊ အတိပရိတၱာ႐ံု
ဆိုတဲ့ သိပ္ေသးတာက်ေတာ့ ဘဝင္အစစ္ဟာ မျပတ္ေတာ့ဘဲနဲ႔ ဝီထိစိတ္ေတာင္ မေပၚေတာ့ဘူး၊ ဘဝင္ကေလးလႈပ္႐ံုမွ်
လႈပ္ၿပီးေတာ့ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားတယ္၊ အေတြးေတြဟာ ဝင္မလာႏိုင္တာမ်ိဳးလည္း ရွိတယ္ေပါ့၊ အ႐ံုရဲ႕
ဒီဂရီအတိုင္း အဲဒီလိုသြားတယ္၊ mind door မွာ က်ေတာ့ ေတြေတာတဲ့ အာ႐ံုတစ္ခုဟာ ထင္ရွားတယ္၊
မထင္ရွားဘူး ဆိုတာ ၂-မ်ိဳးန႔ဲလာၿပီး အာ႐ံုကို ဆက္ၿပီး စဥ္းစားၿပီး အလုပ္လုပ္သြားၾကတယ္။
လူ႔ဘဝဆိုတာ ဒါပါပဲ၊ ေန႔စဥ္ ဒီအတိုင္း
သြားေနၾကတာ၊ အျမင္အာ႐ံုေပၚမွာ အလုပ္လုပ္တယ္၊ အၾကားအာ႐ံုေပၚမွာ အလုပ္ လုပ္တယ္၊ အနံ႔အာ႐ံု၊
အရသာအာ႐ံု၊ အထိအေတြ႔အာ႐ံု၊ အျမင္ အၾကား အနံ႔ အရသာ အထိအေတြ႔ ေလာေလာဆယ္ထိတာမရွိဘူး ဆိုလို႔ရွိရင္လည္း
မ်က္စိလညး္ မွိတ္ထားတယ္၊ နားလည္း ပိတ္ထားတယ္၊ ႏွာေခါင္းကလည္း အလုပ္မလုပ္ဘူး၊ လွ်ာကလည္း
အလုပ္မလုပ္ဘူး၊ ခႏၶာကိုယ္ကလည္း အလုပ္မလုပ္ဘူးဆိုရင္ သက္သက္ေလး ေခါင္းေလးၿခံဳၿပီး ေတြးေတာတဲ့
စိတ္ေတြကလည္း ျဖစ္ေသးတာပဲ၊ မေနာဒြါရသက္သက္မွာလည္းပဲ စိတ္ကူး စိတ္သန္းေတြ ျဖစ္ေနတယ္။
အဲဒီ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြက်ေတာ့
ျမင္ခဲ့ၿပီးတဲ့ အာ႐ံုကို အာ႐ံုျပဳၿပီးျဖစ္တာရွိသလို မျမင္ေသးတဲ့ အာ႐ံုကိုလည္း ေတြးေတာ
ဆင္ျခင္ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေတြရွိတယ္၊ ရွိတာကိုလည္း ေတြးေတာတယ္၊ မရွိတာလည္း ေတြးေတာတယ္၊
မဟုတ္တာလည္း ေတြးတယ္၊ ဟုတ္တာလည္း ေတြးတယ္ဆုိတဲ့ အေတြးအာ႐ံုေတြထဲမွာ ေတြ႔ႀကံဳခံစားဖူးသမွ်
အာ႐ံုေတြကို အေျချပဳၿပီးေတာ့ လူ႔ရဲ႕စိတ္ဟာ အာ႐ံုတစ္ခုခုနဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနတယ္လို႔ ပကတိ႐ိုးရာ
အခ်ိန္မွာ ဒီအတိုင္းပဲ သြားေနမွာပဲ။
စိတ္ကို အာ႐ံုနဲ႔ ေလ့က်င့္ေပးတယ္ဆိုတာက်ေတာ့
သမထက်င့္စဥ္တစ္ခု ဝိပႆနာက်င့္စဥ္တစ္ခုနဲ႔ စိတ္ကို အာ႐ံုနဲ႔ ေလ့က်င့္ေပးတယ္၊ အဲဒါက်ေတာ့
ပံုစံေျပာင္းသြားတယ္၊ ပင္ကိုယ္စိတ္ထက္ ဒီအာ႐ံုနဲ႔ ေလ့က်င့္ေပးလုိက္လို႔ တိုးတက္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့စိတ္က
ေန႔စဥ္ဘဝမွာ ထိေတြ႔တဲ့စိတ္မ်ိဳး မဟုတ္ေတာ့ဘူး၊ ဆိုပါစို႔ - eye door မွာပဲျဖစ္ေစ
mind door မွာပဲျဖစ္ေစ၊ မ်က္စိတံခါးကပဲ ျဖစ္ေစ၊ စိတ္တံခါးကပဲျဖစ္ေစ အာ႐ံုတစ္ခုခုကိုု
ယူၿပီးေတာ့ ေလ့က်င့္ယူတဲ့ဟာ၊ ေလ့က်င့္ယူတဲ့အခါက်လို႔ရွိရင္ သာမန္ျဖစ္႐ိုးျဖစ္စဥ္ စိတ္ေတြထက္
ထူးျခားၿပီးေတာ့ တည္ၿငိမ္တဲ့စိတ္ဓာတ္မ်ိဳးကို ရရွိလာႏိုင္ေသးတယ္၊ အဲဒါကိုပဲ “တရားက်င့္တယ္” လို႔ ေျပာတာေပါ့။
ဆိုပါစို႔ - ကသိုဏ္းအာ႐ံုေလးတစ္ခုကိုယူတယ္၊
အားလံုးၾကားဖူးၾကတယ္ - ရွင္စူဠပႏၳကဝတၳဳ၊ စူဠပန္မေထရ္ကို ျမတ္စြာဘုရားက ပုဝါအျဖဴကေလး
ေပးထားတယ္၊ တန္ခိုးေတာ္နဲ႔ ဖန္ဆင္းၿပီး ေပးထားတ့ဲ ပုဝါေလးဆုိေတာ့ ဆြတ္ဆြတ္ျဖဴေနတယ္၊ အလြန္ျဖဴေနတယ္၊ အဲဒီပုဝါပိုင္းကေလးကိုၾကည့္ၿပီးေတာ့ စိတ္ကိုေလ့က်င့္တာ၊ အျဖဴအာ႐ံုေလးေပၚမွာ စိတ္ကို
ေလ့က်င့္တာ၊ ဒီသေဘာကို ဓမၼပဒအ႒ကထာမွာ ၾကည့္ရင္လည္း မထင္ရွားဘူး၊ အဂၤုတၳိဳရ္အ႒ကထာမွာ
ၾကည့္ရင္လည္း မထင္ရွားဘူး။
သူ႔ရဲ႕ အတိတ္ဇာတ္လမ္း “အပဒါန” လာ အတိတ္ဝတၳဳေၾကာင္းကို ၾကည့္မယ္ဆိုလို႔ရွိရင္
ရွင္စူဠပန္ကို ဘာေၾကာင့္ ပုဝါေပးတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာက ထင္ရွားတယ္၊ အတိတ္ဘဝတုန္းက ရွင္စူဠပန္ဟာ
ၾသဒါတကသိုဏ္း မွာ အေလ့အက်င့္လုပ္ခဲ့တယ္၊ အဲဒါအေၾကာင္းအရင္းပဲ၊ ၾသဒါတကသိုဏ္းမွာ အေလ့အက်င့္လုပ္ရတာ၊
အဲဒီအေလ့အက်င့္နဲ႔ ဆက္ႏြယ္ၿပီး ျမတ္စြာဘုရားက ပုဝါပိုင္းေပးတာ၊ အေၾကာင္းမဲ့ေပးတာမ်ိဳး
မဟုတ္ဘူး၊ ကမၼ႒ာန္းအာ႐ံုတစ္ခုကို ေပးထားတာ။
ေနာက္တစ္ခုက သူဟာ တစ္ခုေသာဘဝမွာ
ရွင္ဘုရင္ျဖစ္လို႔ တိုင္းျပည္ကို လွည့္လည္စစ္ေဆး ၾကည့္႐ႈတဲ့အခါမွာ မ်က္ႏွာက ေခၽြးေတြထြက္တယ္။
ျဖဴဆြတ္ေနတဲ့ပုဝါေလးနဲ႔ မ်က္ႏွာကို သုတ္လိုက္ၿပီး အဲဒီျဖဴဆြတ္ေနတဲ့ ပုဝါေလး မည္းညစ္သြားတာကို
ေတြ႔တဲ့အခါမွာ စိတ္ထဲမွာ သံေဝဂသေဘာေလး ျဖစ္မိတယ္၊ “ေၾသာ္
- ဒီခႏၶာကိုယ္ႀကီး အေၾကာင္းျပဳၿပီးေတာ့ အင္မတန္ျဖဴစင္တဲ့ပုဝါေလး ညစ္ႏြမ္းသြားရပါလား” ဆိုတဲ့ သံေဝဂစိတ္ကေလး ေပၚလာတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ျဖစ္ခဲ့ဲတဲ့
သံေဝဂစိတ္ကေလးကို ျမတ္စြာဘုရားက ရွင္စူဠပန္ဘဝ ေရာက္တဲ့အခါက်ေတာ့ ဝိပႆနာဉာဏ္နဲ႔ ဆက္စပ္ေပးခဲ့တယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ အေရးႀကီးၿပီ မွန္ကန္တဲ့
အေတြးေလးေတါဟာ သာန္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ တန္ဖိုးမရွိဘူးလို႔ ထင္ၾကရေပမယ့္လို႔ တကယ္တန္ဖိုးရွိတာေနာ္၊
တ၇ားထူး တရားျမတ္ရဖို႔ ဘယ္ေလာက္ အေထာက္အကူျပဳသလဲဆိုတာ ဒီဝတၳဳက သက္ေသျပေနတယ္၊ နဖူးေခၽြးသုတ္ပုဝါေလးမည္းသြားတာ
ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ အျပစ္ကို ျမင္လိုက္တဲ့အျမင္ေလးက ဝိပႆနာဉာဏ္ကို ဦးတည္သြားေစႏိုင္တယ္။
ေနာက္တစ္ခု ဆက္စပ္လုိ႔ ေျပာရဦးမယ္၊
အားလံုးၾကားဖူးၾကလိမ့္မယ္၊ “ပဥၥဂၢပုဏၰားဇနီးေမာင္ႏွံ” ဆိုတာ၊ ဘယ္အခါျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔ဟာ အလွဴအတန္း လုပ္တဲ့အခါမွာ
ဦးဦးဖ်ားဖ်ားလုပ္လို႔ ပဥၥဂၢလို႔ အမည္ေပးထားတာ။ “ျမတ္စြာဘုရားနဲ႔
ေတြ႔တဲ့အခါ တရားေဟာတယ္”။ သူတို႔အတြက္ စကားလံုး ေရြးခ်ယ္လိုက္တဲ့အခါမွာ
အတိတ္ဘဝတုန္းက “နာမ႐ူပ” ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို အႀကိမ္ႀကိမ္ၾကားဖူးၾကလို႔ အဲဒီစကားလံုးနဲ႔
သူတို႔ ယဥ္ပါးေနတယ္၊ ရင္းႏွီးေနတယ္၊ familiar ျဖစ္ေနတယ္၊ “ဘယ္လိုပုဂၢိဳလ္ကို ဘိကၡဳလို႔ ေခၚသလဲ” ဆုတဲ့ေမးခြန္းကို ေျဖတဲ့အခါမွာ ျမတ္စြာဘုရားက “နာမ္႐ုပ္အေပၚမွာ အစြဲအလမ္းကင္းတဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးကို ဘိကၡဳေခၚတယ္” လို႔ နာမ္႐ုပ္နဲ႔ ဆက္စပ္ၿပီးေတာ့ ေဟာေျပာလိုက္တယ္။ ထိုအခါမွာ
မဂ္ ဖိုလ္ ရသြားၾကတယ္၊ ဒါလည္းပဲ အတိတ္ကို အေျချပဳတယ္လို႔ ေျပာရမယ္။
ဓမၼအသိဉာဏ္ဆိုတာ သာမန္အားျဖင့္
ေျပာမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ သိပ္ၿပီးေတာ့ အဆင့္မျမင့္ဘူးလို႔ ထင္ရေပမယ့္လို႔ ျမတ္စြာဘုရားနဲ႔
ေတြ႔တဲ့အခါ အင္မတန္မွ အေထာက္အကူျဖစ္တယ္လို႔ မွတ္ရမယ္ေနာ္၊ အမ်ားႀကီး အေထာက္အကူျဖစ္တယ္။
ရွင္ယသတို႔ဝတၳဳကို ၾကည့္လိုက္ဦးမလား၊
ယသ သူေဌးသားတို႔ အတိတ္ဘဝတုန္းက နာေရးကိစၥမွာ မီးသၿဂၤဳ ိလ္တဲ့ လုပ္ငန္းကို ကုသိုလ္ျဖစ္
လုပ္ကိုင္ခဲ့ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္စု၊ အတိတ္ဘဝတုန္းက ကိုးကြယ္ရာမဲ့သူေတြ၊ ပိုက္ဆံမတက္ႏိုင္တဲ့သူေတြ
နာေရးကိစၥ ေပၚလာတဲ့အခါ သူတို႔က အခမဲ့ကူညီၿပီး မီးသၿဂၤဳ ိလ္ေပးခဲ့ၾကတယ္၊ သူေသေကာင္ကို
မီးသၿဂၤဳ ိလ္ေပးရင္း ကမၼ႒ာန္းကို စိတ္ထဲမွာ ထင္ျမင္လာခဲ့ၾကတယ္၊ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးရဲ႕ မတည္ၿမဲပံု၊
ရြံစရာေကာင္းပံု၊ စက္ဆုပ္စရာေကာင္းပံု၊ မတင့္တယ္ပံု ဆိုတာေတြကို လက္ေတြ႔အားျဖင့္ သူတို႔သိျမင္ခဲ့ၾကတယ္၊
စိတ္ထဲမွာ ျဖစ္ေပၚခဲ့ၾကတယ္။
အဲဒီစိတ္အစဥ္ကေလးက သူတို႔ရဲ႕ ဘဝတစ္ခုမွာ
energy အေနနဲ႔ စုၿပီးေဆာင္းၿပီး ျဖစ္သြားတယ္။ ယသ သူေဌးသားဆိုတာ အလြန္ခ်မ္းသာတယ္၊ မိဘေတြက
ဂ႐ုစိုက္တယ္၊ ညလံုးေပါက္ အမ်ိဳးသမီးေတြခ်ည္း တီးမႈတ္တဲ့ တူရိယာေတြနဲ႔၊ အဆိုအကေတြနဲ႔
ေပ်ာ္ရႊင္ေစတယ္။ သူ႔ရဲ႕စံအိမ္မွာ တီးၾကမႈတ္ၾက ေျဖေဖ်ာ္ၾကတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြ အကန္ုလံုး
အိပ္ေပ်ာ္ကုန္ၾကတယ္၊ သူႏိုးလာတဲ့အခါက်ေတာ့ အိပ္ေနၾကတာေတြကိုၾကည့္၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း ေဟာက္ၿပိး
အိပ္ေနမွာေပါ့ေလ၊ လူဆိုတာ မ်ိဳးစံုေပါ့၊ ပါးစပ္ႀကီးၿဖဲၿပီး အိပ္ေနတာလည္း ပါမွာေပါ့၊
အဲဒီအိပ္ေနတဲ့ သူေတြရဲ႕ အသြင္သဏၭာန္ကို ျမင္လိုက္တဲ့အခါ အတိတ္ဘဝတုန္းက သူေသေကာင္ကို
မီးသၿဂၤဳ ိလ္ခဲ့တဲ့ အေနအထားနဲ႔ျပန္ ဆက္စပ္မိသြားတယ္။
ဆက္စပ္မိသြားတဲ့အခါ သံေဝဂရဲ႕ အရွိန္အဝါဟာ
သိပ္ႀကီးသြားတယ္၊ ႀကီးသြားသည့္အတြက္ အိမ္မွာေနလိုစိတ္ မရွိလို႔ အိမ္ကေန ထြက္ခြားသြားတယ္၊
ဘုရားနဲ႔ သြားေတြ႔တယ္၊ “ေလာကႀကီးက ဆိုးလိုက္တာ၊ ဆိုးလိုက္တာ” “ဥပဒၵဳတံ
ဝတ ေဘာ ေလာေကာ၊ ဥပႆ႒ံ ဝတ ေဘာ ေလာေကာ” အႏွိပ္စက္ခံေနရၿပီ ဒီုကၡႀကီးက ဘယ္လိုလြတ္ပါ့မလဲ” လို႔ ၿငီးတြားၿပီး ထြက္ခြာသြားတယ္။ ဘုရားနဲ႔ေတြ႔ တရားဓမၼနာရလို႔
ရဟႏၱာျဖစ္သြားတယ္။ ၾကည့္ - အဲဒီ အတိတ္ဘဝက သံေဝဂကုသိုလ္ဟာ နည္းတဲ့ ကုသိုလ္ ဟုတ္ဘူး။
***ေဒါက္တာနႏၵမာလာဘိဝံသ၏
အဘိဓမၼာျမတ္ေဒသနာ(ဒုတိယတြဲ) မွ ပူေဇာ္ပါသည္။
*** ဆက္လက္ပူေဇာ္ပါမည္။